توزیع بیش از ۱۰ هزار قرص نان میان نیازمندان روستاهای شیراز

حجت الاسلام حدائق گفت: عمل به توصیه حضرت محمد (ص) به در جمع مردم بودن با توزیع بیش از ۲۰۰ دست غذای گرم میان عزادارن و محبین اهل بیت (ع) و ۱۰ هزار قرص نان میان نیازمندان روستاهای اطراف شیراز در دهه پایانی ماه صفر محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام‌ «حمیدرضا حدائق»، امروز (یکشنبه 27 مهر) با اشاره به اقدامات انجام شده گروه های جهادی در دهه پایانی صفر گفت: به مناسبت دهه پایانی صفر و شهادت امام حسن (ع)، امام رضا (ع) و رحلت حضرت محمد (ص) بیش از 200 دست غذای گرم میان عزادارن و محبین اهل بیت (ع) و 10 هزار قرص نان میان نیازمندان روستاهای اطراف شیراز توزیع شد.

مدیر حوزه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: صفاتی مانند راستگویی، امانت‌داری، وفای به عهد، خوش‌ خلقی و در جمع مردم بودن، موجب شفاعت حضرت محمد (ص) از مومنان می شود.

وی اضافه می کند: در بین مردم بودن یعنی بی تفاوت نبودن و کمک به مردم که انجام کارهای جهادی و کمک های مومنانه از مصادیق آنهاست که شاهد انجام آن در زمینه های مختلف در بحران کرونا در شیراز و سایر نقاط استان بوده ایم.

مسئول قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» تاکید کرد: توزیع 10 هزار قرص نان میان نیازمندان روستاهای اطراف شیراز و بیش از 200 دست غذای گرم میان عزادارن و محبین اهل بیت (ع) نیز از این اقدامات مومنانه است.

کد خبر 984401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha