رقابت ۱۹۸دانش‌آموز مددجو در جشنواره مجازی «باران وحی»

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه دهمین جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی»با حضور ۱۳۹نفر در رشته سخنرانی و ۵۹ نفر در بخش دکلمه خوانی به میزبانی مازندران و به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است،گفت: منتخبین در پایان روز سوم معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری به برگزاری دهمین جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی» به میزبانی استان مازندران اشاره کرد و گفت: میزبانی این دوره از جشنواره به اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان واگذارشده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران بابیان اینکه ارتقای بینش قرآنی خانواده‌های امداد و به ویژه دانش آموزان تحت پوشش این نهاد حمایتی مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره است، افزود: این جشنواره  از امروز ۲۷ مهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان آغازشده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور 139نفر در رشته سخنرانی و 59 نفر در بخش دکلمه نویسی و دکلمه خوانی در حال برگزاری است، یادآور شد: این جشنواره با توجه به شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه مرحله مقدماتی جشنواره «باران وحی» به‌صورت غیرحضوری و در قالب ارسال فیلم و عکس به کمیته امداد کشور و با داوری مرکز انجام‌شده، یادآور شد: استان مازندران برای اولین بار به‌عنوان میزبان این جشنواره است، البته استان‌های اصفهان و تهران هم در بخش‌های مختلف میزبان هستند.

 

وی گفت: دانش آموزان از ۷ صبح تا ساعت21 زمان‌دارند تا آنلاین شده و آثار خود را ارائه دهند، ۶ داور در محل استقرار خودشان داوری و نظارت می‌کنند بعد از سه روز اختتامیه خواهیم داشت.

 

کد خبر 984424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha