سامانه نوبت دهی اینترنتی در چهارباغ با هدف خدمت رسانی به مردم راه اندازی شد

پیرداده با اشاره به اهمیت حفظ و رعایت حقوق شهروندی گفت: سامانه نوبت دهی اینترنتی در چهارباغ با هدف خدمت رسانی به مردم راه اندازی شد.

«مسعود پیرداده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی یکی از اقدامات موثر با هدف اجرای احکام حقوقی در چهارباغ با توجه به شرائط شیوع بیماری کرونا است.

 

رئیس دادگستری چهارباغ افزود: به منظور حفظ و رعایت حقوق شهروندی با توجه به دوری مسافت برای ارباب رجوع، همچنین پیشگیری از ضایع شدن حق مردم سامانه نوبت دهی اینترنتی در این شهر راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به اهمیت کاهش میزان مشکلات متعدد در جریان رسیدگی به پرونده های قضایی عنوان کرد: احکام حقوقی پس از مراجعه شهروندان به سامانه و ثبت درخواست آنان ابلاغ و اجرا می شود.

 

پیرداده متذکر شد: برپایی ملاقات های مردمی با هدف پاسخگویی و پیگیری مشکلات در اسرع زمانی از مهمترین دغدغه هایی است که در دادگستری چهارباغ مورد توجه است.

 

رئیس دادگستری چهارباغ خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی به منظور ملاقات های عمومی با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان با توجه به فوریت زمان وجود ندارد.

 

گفتنی است، مسعود پیرداده قریب سه ماه است که به عنوان رئیس دادگستری چهارباغ منصوب شده است و پیش از این رئیس دادگستری در شهرستان های لالی، رامشیر و معاون رئیس شورای حل اختلاف استان خوزستان بوده است.

 

 

کد خبر 984429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha