پدافند غیرعامل سبب کاهش آسیب‌ها و مخاطرات می‌شود

محمدایراهیم زارعی گفت: پدافند غیرعامل به عنوان تضمین‌کننده امنیت افراد و صیانت از تمامیت ارضی حاکمیت در برابر تهدیدات موجب کاهش آسیب‌ها و مخاطرات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، محمدابراهیم زارعی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان در جلسه پدافند غیرعامل اعلام کرد: پدافند غیرعامل تضمین کننده افراد و صیانت از تمامیت ارضی حاکمیت در برابر تهدیدات است و پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌ها و مخاطرات را به همراه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و دانشگاهها با برگزاری برنامه‌های پدافند باید در راستای آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش کنند، افزود: در حوزه پدافند غیرعامل شناسایی حوزه‌های مهم و حساس جامعه ما را به موفقیت نزدیک می‌کند.

 

وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های حوزه پدافند غیرعامل متناسب با شرایط روز، بیان کرد: حوزه پدافند غیرعامل باید بازخوردهای مثبت بدنبال داشته باشد.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان اضافه کرد: اجرای مانورها و رزمایش‌های پدافند غیرعامل باید به افزایش آمادگی و توان مقاومت مردم در زمان بحران کمک کند.

 

زارعی عنوان کرد: آنچه که امروز مهم است امیدبخشی به جامعه در شرایط سخت کرونایی و تقویت کادر بهداشتی و درمانی است و باید مورد توجه باشد.

کد خبر 984431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha