۲۵ هزار پُرس غذای گرم طی ماه محرم و صفر توزیع شد

حسینی از توزیع ۲۵ هزار پُرس غذای گرم طی ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: طی این مدت ۶۸۰ بسته غذایی در بین نیازمندان روستای تخته جان درمیان توزیع شد.

«سید احمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر با همکاری بسیج و بنیاد علوی اقدام به توزیع بسته های غذایی، بهداشتی و غذای گرم بین مردم روستا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری تخته جان درمیان با بیان اینکه طی ماه محرم و صفر 25 هزار پرس غذای گرم بین عزاداران توزیع شده است، افزود: از این تعداد 20هزار پرس غذای گرم در دهه اول ماه محرم توزیع شده است و در این دهه 500 بسته غذایی هر بسته به ارزش 300هزار تومان و یک کارت هدیه 200 هزار تومانی هم بین نیازمندان روستای تخته جان درمیان با همکاری بسیج و بنیاد علوی توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: در دهه پایانی ماه صفر 270 کارت هدیه 300 هزار تومانی و 180 بسته غذایی شامل حبوبات، روغن و برنج و کنسرو بین اهالی روستای تخته جان درمیان توزیع شد.

 

حسینی در ادامه عنوان کرد: در روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) بیش از 2 هزار پرس غذای گرم و در روز شهادت امام رضا(علیه السلام) نیز یک هزار و 800 پرس غذای گرم بین عزاداران توزیع کردیم.

 

وی با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در روز اربعین حسینی گفت: در این روز یادواره شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و توزیع هزار و 200 پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی را در دستور کار داشتیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در  پایان گفت: طی ماه محرم و صفر به پنج نفر از افرادی که نام های حسین و سجاد و رضا و حسن داشتند هزینه سفر به مشهد مقدس بالغ بر 500 هزار تومان هدیه دادیم.

 

 

 

کد خبر 984434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha