۱۳ هزار ماسک در مناطق محروم اهواز توزیع شد

ممبینی گفت: در پیک دوم شیوع بیماری کرونا در خوزستان ۱۳ هزار ماسک میان نیازمندان مناطق محروم، حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار اهواز توزیع شده است.

«میثم ممبینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان در بحث کرونا تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

 

معاون قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان افزود: در ایام اخیر که مصادف با پیک دوم شیوع بیماری کرونا در خوزستان است ۱۳ هزار ماسک میان نیازمندان مناطق محروم، حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار اهواز توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: هدف از این کار کمک به نیازمندان و تسکین آلام بشری و مقابله با بیماری کرونا در میان نیازمندان مناطق کم‌برخوردار و برقراری عدالت در سلامت است.

 

ممبینی اضافه کرد: اقشار محروم و کمتر برخوردار جامعه به دلیل فقر و مشکلات مالی امکان تهیه لوازم حفاظت فردی را ندارند و به همین خاطر می‌توانند یکی از قربانیان اصلی بیماری کرونا باشند.

 

وی یاد آور شد: همچنین ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار شامل کیف، دفتر، کتاب، خودکار و مداد به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان نیز میان دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع شد.

 

کد خبر 984485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha