۳۰۰ بسته آموزشی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) گفت: ۳۰۰ بسته آموزشی برای دانش آموزان نیازمند به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تهیه شد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 300 بسته آموزشی برای دانش آموزان نیازمند به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تهیه شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: این بسته شامل کتاب های کمک آموزشی، لباس مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر از جمله مداد، خودکار، خط کش، جامدادی، مداد رنگی، تراش و پاک کن و لوازم بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی برای دانش آموزان است.

 

وی یادآور شد: تاکنون طی چندین مرحله کمک های آموزشی با مشارکت خیرین در بین دانش آموزان نیازمند به همت فعالان این کانون صورت گرفته است.

 

حسین زاده تاکید کرد: تمامی این حرکت های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین آحاد مختلف جامعه است و امیدواریم بتوانیم در این ایام کرونایی کمک حالی برای خانواده های نیازمند باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) اذعان داشت: این روزهای شرایط سختی را از نظر اقتصادی و بیماری را می گذارنیم که با وحدت و همدلی باید در مقابل این مشکلات ایستاد تا دشمنان بدانند ملت ایران در کنار یکدیگر است.

 

حسین زاده افزود: جهاد همدلی همچنان ادامه دارد و تا زمانی که بیماری کرونا در سطح جامعه هست تلاش خواهیم کرد تا از خانواده های آسیب دیده و بی بضاعت حمایت کنیم.

کد خبر 984511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha