۱۰ هزار بسته معیشتی توسط مرکزهای «افق» بین نیازمندان توزیع شده است

حجت الاسلام موسوی با اشاره به راه اندازی مرکزهایی تحت عنوان «مرکز افق» در جوار بقاع متبرکه، گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی بین این افراد توزیع شد و هشت هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (دوشنبه 28 مهر) در دیدار با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: اجرای امینانه نیت واقفان یکی از مهمترین مسائلی است که در دستور اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با یادآوری این مطلب که در ایام کرونا کارهای مناسبی شکل گرفته است، افزود: مرکزهایی تحت عنوان «مرکز افق» در جوار بقاع متبرکه شکل گرفت که به نیازمندان کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از سه هزار نفر نیازمند از سوی از مرکزهای شناسایی شدند، یادآور شد: 10 هزار بسته معیشتی بین این افراد توزیع شد و هشت هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری این مطلب که همزمان با ایام عید غدیر 17 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند و مبلغ 2 میلیارد تومان برای چهار هزار نفر یتیم حوزه بهزیستی و کمیته امداد واریز شد، یادآور شد: پنج هزار و یکصد بسته «مهر تحصیلی» از محل موقوفات با هزینه بیش از 500 میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند خریداری شده است.

کد خبر 984601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha