ابزار، افراد و فرآیندها از محورهای تحول دیجیتال هستند

هاشمی گفت:در زمینه تحول دیجیتال، ابزار، افراد و فرآیندها از محورهای تحول دیجیتال هستند که در کنار هم بلوغ می‌یابند و با توجه به این سه رکن به صورت طبیعی شاهد بهره ‌وری خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید ستار هاشمی» امروز(۲۸ مهر)در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای شهر، ضمن تشکر از زحمات مدیریت شهری مشهد در بحث توسعه پلتفرم‌ های مختلفی که در دستور کار داشته است، اظهارکرد: مشهدمقدس به برکت وجود بارگاه منور رضوی، شهری به وسعت تمام ایران بوده و شایسته است که در حوزه فناوری به عنوان الگویی برای همه شهرهای ایران باشد.

 

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه توسعه پایدار، مستلزم توجه به هوشمندسازی است، گفت: میزان درآمد ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه استخراج طلا معادل حدود نیمی از درآمد یکی از شرکت ‌های برتر در حوزه فناورانه دنیاست و از این رو باید در راستای اقتصاد مقاومتی به حوزه فناوری توجه شود.

 

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های حوزه فناوری، افزود: در زمینه تحول دیجیتال، ابزار، افراد و فرآیندها از محورهای تحول دیجیتال هستند که در کنار هم بلوغ می‌یابند و با توجه به این سه رکن به صورت طبیعی شاهد بهره‌وری خواهیم بود.

 

هاشمی با بیان اینکه یکی از کارکردهای حوزه آی سی تی افزایش بهره وری است و اگر بتوانیم هزینه صرفه جویی حاصل از این بهره‌وری را احصا و مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش ‌بنیان را جلب کنیم تحول دیجیتال به معنای واقعی را رقم خواهیم زد، تصریح کرد: در مشهد نیز این پیام تحول دیجیتال به خوبی شنیده شده و در دستور کار قرار گرفته است

کد خبر 984727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha