توزیع بالغ بر پنج هزاربسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند لرستانی

سرهنگ جهانبخش از ادامه رزمایش کمک های مومنانه خبرداد و گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی بیش از پنج هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار«احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی بالغ بر پنج هزار لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: همچنین طی هفته های اخیر طرح توزیع غذای گرم و بسته های کم معیشتی در استان اجرایی شده است.

 

وی با بیان اینکه همه این لوازم‌التحریر ایرانی هستند، گفت: با این اقدام از طرفی به اقتصاد کشور و از طرفی به خانواده‌ها کمک می‌شود.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: طی هفته های اخیر و به مناسبت دهه آخر ماه محرم بالغ بر 180 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی یکی از اقداماتی بود که در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار گرفته است و همچنان تداوم دارد.



سرهنگ جهانبخش بیان کرد: ️در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه برای خدمت به مردم و کمک به نیازمندان ادامه دارد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: از ابتدای شیوع کرونا رزمایش کمک مومنانه در چند بخش انجام شده و بسته های معیشتی در بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است و نواحی و پایگاه‌های بسیج تلاش می  که بخشی از آلام و گرفتاری‌های مردم را کم کنند.

کد خبر 984729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha