عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی خراسان جنوبی آغاز شد

همزمان با سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی به مساحت ۲۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، عملیات اجرایی همزمان ۱۴ پروژه ورزشی استان خراسان جنوبی امروز (۲۸ مهر) با حضور معاونان استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان با کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی مهر علوی در منطقه مهرشهر بیرجند آغاز شد.

 

«حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین اظهار کرد: مساحت مجموع این پروژه‌ها ۲۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتبار پیش‌بینی شده ۵۱۸ میلیارد ریال است.

 

وی به آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی مهر علوی در مهرشهر بیرجند به نمایندگی از سایر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: این مجموعه ورزشی با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع احداث می‌شود که ۴۰ هزار نفر جمعیت ساکن از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: سالن چند منظوره، زمین چمن مصنوعی فوتبال، زمین بازی کودکان، زمین اسکیت و زمین گلف از فضاهایی است که در قالب سه هزار و ۲۵۰ متر مربع ایجاد خواهد شد.

 

عزیزی به با بیان اینکه امروز کلنگ احداث گود بین‌المللی زورخانه ای بیرجند نیز به زمین خورد، ادامه داد: این مجموعه ورزشی در منطقه مهرشهر با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

 

وی در پایان عنوان کرد: برای ۲ پروژه مجموعه ورزشی مهر علوی و گود بین‌المللی زورخانه‌ای بیرجند ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که شامل ۶۵ هزار متر مربع فضای روباز و سرپوشیده خواهد بود.

کد خبر 984755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha