انعقاد تفاهم‌نامه جهت ساخت ۱۰۰ دستگاه واحد مسکونی ویژه نیازمندان آبادان و خرمشهر

ناصرزاده از انعقاد تفاهم‌نامه‌ جهت احداث و خریداری ۱۰۰ دستگاه واحد مسکونی برای نیازمندان آبادان، خرمشهر و مینوشهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی خوزستان و موسسه خیریه علی بن ابیطالب خرمشهر خبر داد.

«علی ناصرزاده» ظهر امروز (دوشنبه 28 مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد خوزستان و موسسه خیریه علی بن ابیطالب خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در قالب ساخت 40 واحد مسکونی که 15 واحد در خرمشهر، 15 واحد آبادان و 10 واحد نیز در مینوشهر برای نیازمندان اجرایی می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمشهر از خرید 60 واحد مسکن مهر در قالب این تفاهم‌نامه نیز خبر داد و افزود: علاوه بر آن 40 واحد مسکونی که ساخته می‌شود، قرار است تعدادی واحد مسکن مهر نیز با مشارکت مددجویان کمیته امداد خریداری شود.

 

وی انجام بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان را از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی خرمشهر عنوان کرد و ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری حدود 700 میلیون ریال برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان به 10 نفر اختصاص داده شد.

 

 ناصرزاده یاد آور شد: اعتبار اختصاص یافته برای کمک به احداث و خرید مسکن مددجویان شهری تحت پوشش نیز معادل 257 میلیون و 580 هزار ریال بوده است.

 

کد خبر 984761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha