نیازمند کار رسانه ای برای حفظ سبک زندگی کرونایی هستیم

به گفته محمدی، تغییر محتوا و فرهنگ سازی در سبک زندگی کرونایی رویکرد جدید استودیو سلامت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه خواستار همراهی رسانه ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا شد و گفت: رسانه ها می توانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند و مشکلات را منعکس کنند.

 


محمدی به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: دانشگاه تلاش کرد از پنجره ای که در نتیجه این طرح باز شده بیشترین استفاده را کرد ولی کمبود نیروی انسانی برطرف نشد.

 


وی به اضافه کردن تخت های مراقبت ویژه و نیاز به نیروی انسانی با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: نیروهای درمانی دارای بیماری زمینه ای نیز از خط مقدم مبارزه با کرونا خارج شدند در نتیجه دیگر نیروهادر خط مقدم به صورت شبانه روزی به بیماران خدمات ارائه می کنند.

 


این مقام مسئول با یادآوری اینکه رسانه ها  باید شرایط سخت نیروی انسانی را به مردم منتقل کنند، افزود: در کنار شرایط ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا، تحریم ها موجب مشکلات بسیاری در تامین نیروی انسانی شده است.

 


محمدی با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم با شیوع ویروس کرونا بر ضرورت همزیستی مردم با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: بایستی این شیوه زندگی را تا پیدا شدن داروی ویروس حفظ کنیم.

 


وی با بیان اینکه سبک جدید و همزیستی باکرونا را مدنظر داشته باشیم، گفت: رسانه ها می توانند در این مسیر متولیان را همراهی کنند.

 


به گفته مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، تغییر محتوا و فرهنگ سازی در سبک زندگی کرونایی رویکرد جدید استودیو سلامت است.

 


محمدی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به ویروس در استان زنجان روند افزایشی دارد، افزود: رسانه ها می توانند از ظرفیت حوزه های دیگر در فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی استفاده کنند.

کد خبر 984778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha