تکریم و تجلیل ایثارگران نیروی انتظامی فرصتی برای یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی است

سرهنگ فیض جعفری گفت: تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرصتی برای یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ سید مجید فیض جعفری» به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در منزل « تقی دانایی» از جانبازان نیروی انتظامی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در منطقه مهران که دوشنبه ۲۸ مهر انجام شد گفت: خانواده ایثارگران مهمترین گام را در برابر استکبار برداشتند و آن فدا کردن جان عزیزشان است.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز افزود: تکریم و تجلیل از خانواده معظم ایثارگران به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرصتی برای یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به ظرفیت تجارب و ارزش هایی که ایثارگران نیروی انتظامی در طول سال ها مجاهدت کسب کرده اند متذکر شد: امنیت امروز جامعه مرهون زحمات مردان و زنانی است که در عرصه جهاد و مبارزه با متجاوزان ایستادگی و از خود گذشتگی کردند.

 

گفتنی است، معاون هماهنگی کننده فرماندهی انتظامی البرز در پایان از « تقی دانایی» به پاس سال ها پاسداری از کیان کشور همچنین همسر ایشان « زهرا خازنی» خواهر شهید جاویدالاثر اصغر خازنی تقدیر و تجلیل کرد.

 

 

 

کد خبر 984780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha