حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ستادفرماندهی انتظامی استان+تصاویر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: افتخارات نیروی انتظامی باعث سربلندی مجموعه نیروهای مسلح است زیرا این مجموعه یک خانواده و تحت یک امر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی دوشنبه(۲۸ مهر) به مناسبت هفته ناجا ضمن دیدار و گفتگو با فرمانده انتظامی استان در رزمایش کمک مؤمنانه مجموعه انتظامی استان هم شرکت کرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیروی انتظامی را مایه افتخار ملت ایران دانست و گفت: امروز عملکرد نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مقتدر و باعظمت در همه سطوح عملکردی قابل قبول و مورد عنایت مقام معظم رهبری است.

 

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با نگاه اعتقادی و انقلابی و مردمی و با تمام وجود امر ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود می داند؛ به مأموریت های این نیرو در مرزبانی، دریا، کنترل مرزها، مقابله با ناهنجاری ها و... هم اشاره کرد.

 

 

 

سردار معروفی تصریح کرد: افتخارات نیروی انتظامی باعث سربلندی مجموعه نیروهای مسلح است زیرا این مجموعه یک خانواده و تحت یک امر است.

 

 

 

وی ادامه داد: سپاه، نیروی انتظامی را خانه خود می داند و ارتباط دو مجموعه در سطوح فرماندهی و غیره ارتباطی دوستانه و برادرانه است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادی از شهدای نیروی انتظامی کرد و گفت: بعضی از این شهدا مجاهدت های خاموشی داشتند اما کمتر مطرح شدند در حالیکه مجاهد بودند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 984783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha