خیلی ها جرأت مجاهدت و ایثارگری های نیروهای مسلح را ندارند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در حالیکه خیلی ها در ویلا و جاهای دیگر و در قرنطینه های آنچنانی هستند، اما نیروهای مسلح جان خود را کف دست گرفتند و مشغول حفاظت از بیمارستان ها و مراکز درمانی و .. شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری دوشنبه (28 مهر) به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای گلگون کفن عرصه نظم و امنیت و در رأس شهدا، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر نیروی انتظامی دارای شأن و منزلتی است، این شأن و منزلت را مدیون وجود مبارک مقام معظم رهبری، به عنوان فرماندهی معظم کل قوا در رأس این نیرو است که انوار نورانی و تلألو منور وجود مبارک و آن اخلاص ایشان، این شأن داده است.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان همه شأن و منزلت نیروهای مسلح را از وجود فرماندهی معظم کل قوا دانست و با اشاره به درایت ها و هدایت های ارزشمند ایشان؛ همچنین از شهدای گرانقدری که با ایثار و نثار جان خود، شأن و منزلت را به نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی دادند و مجاهدین خاموش یاد کرد.

 

 

وی با اشاره به سخنی از شهید سلیمانی مبنی بر اینکه کارهای جهادی مصداق جهاد فی سبیل الله است؛ تصریح کرد: این تلاش ها و مجاهدت ها در شرایط فعلی و این دلسوزی، ایثارگری و رشادت ها را خیلی ها شاید جرأت نکنند داشته باشند.

 

 

سردار ناظری به حضور نیروهای مسلح در خط مقدم و در کنار مدافعان سلامت اشاره و تصریح کرد: در حالیکه خیلی ها در ویلا و جاهای دیگر و در قرنطینه های آنچنانی هستند، این ها جان خود را در کف دست گرفتند و مشغول حفاظت از بیمارستان ها و مراکز درمانی و .. هستند و همه این ها باعث عزتمندی نیروی های مسلح و نیروی انتظامی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه پشت نیروی انتظامی با حضور سپاه ثارالله در استان کرمان به کوهی استوار است و به عنوان یک نیرو انجام وظیفه و اجرای مأموریت می کنیم، خاطر نشان کرد: الحمدلله توفیقات خوبی هم در بخش هایی که دوستان سپاه و بسیج در کنار ما اجرای مأموریت می کنند، کسب شده و در خیلی از مأموریت ها برکت کار ما هم زیاد می شود.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: صداقت، صفای باطن، اخلاص و نیت خیری که بچه های سپاه دارند الحق و والانصاف تسریع پیدا کرده و نیروهای انتظامی هم همین گونه هستند.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: مانند سال گذشته از ظرفیت های خوب سپاه در بخش های مختلف استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و بتوانیم به سمت و سوی پلیس در تراز نظام مقدس اسلامی که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت کنیم و با عزم و اراده بیشتر در گام دوم و چله دوم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم و آرامش و امنیت را ارتقا بدهیم و بستر مناسبی برای فعالیت های همه سازمان ها، دستگاه ها و مردم در بخش های مختلف فراهم کنیم.

 

 

کد خبر 984800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha