دوره مقدماتی تربیت مبلغ جمعیت ویژه طلاب خواهر برگزار می شود

دوره مقدماتی تربیت مبلغ «جمعیت» به همت اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران و با مشارکت ستاد فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فاطمه کریم اللهی؛‌ دوره مقدماتی تربیت مبلغ «جمعیت» ویژه طلاب خواهر به همت اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران و با مشارکت ستاد فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

این دوره آموزشی با موضوع جمعیت در ۴ جلسه برگزار می شود و به شرکت کنندگان در پایان گواهی نامه معتبر ارائه خواهد شد.

بنابراین گزارش،‌ سرفصل های دوره مقدماتی شامل پیشینه و سیر تحولات جمعیت در ایران، جمعیت از منظر مقام معظم رهبری و پاسخ به شبهات جمعیت و فرزند آوری است . مهمترین هدف از برگزاری دوره های آموزش مجازی تربیت مبلغ «جمعیت» دانش افزایی مبلغات در موضوع جمعیت، مهارت افزایی مبلغات در موضوع جمعیت و رفع شبهات و سوالات جمعیتی برای مبلغات است.

اعطای مجوز مبلغ تخصصی جمعیت مشروط به موفقیت در دوره تکمیلی، بکارگیری افراد توانمند به عنوان مربی یا مبلغ در مجموعه های مرتبط، اعطای گواهی به قبول شدگان در هر دوره و اعطای هدیه به نفرات برتر از مزایای شرکت در این دوره است.

شایان ذکر است، شرایط شرکت در این دوره متاهل بودن و فعالیت در عرصه تبلیغ، تحقیق و تدریس و همچنین داشتن مدرک سطح دو به بالا می باشد.

بانوان طلبه علاقمند جهت ثبت نام در دوره مقدماتی تربیت مبلغ جمعیت از لینک زیر استفاده کنید و مهلت ثبت نام تا روز سه شنبه 20 آبان‌ماه ۱۳۹۹ است.
http://poll.whc.ir/index.php

 

 

کد خبر 984869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha