ایران اسلامی محور منادی خالص دین مبین اسلام در سراسر جهان است

حجت الاسلام ترابی گفت: آغاز بازگشت اسلام با انقلاب اسلامی صورت گرفت و ایران اسلامی محور منادی خالص دین مبین اسلام در سراسر جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «محمود ترابی» در همایش راهکارهای تقریب وحدت اسلامی در سیره رضوی و تقدیر از زائران اهل سنت استان گلستان در گنبد کاووس گفت: خداوند متعال به پیامبر (ص) وعده داده بود که دینش جهانی خواهد شد و نشانه های آن را همه عالم خواهند دید.

 

امام جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: امروز موج اسلام خواهی در سراسر جهان از جمله قاره آفریقا، آمریکای لاتین و حتی قسمتی از اروپا طنین انداز شده است و وجود حوزه های علمیه در لندن و نیویورک نشان از بازگشت جهان به دین مبین اسلام است.

 

وی با بیان اینکه اسلام اثرگذار و دشمن ستیز در حال احیا شدن است، گفت: آغاز بازگشت اسلام با انقلاب اسلامی صورت گرفت و ایران اسلامی محور منادی خالص دین مبین اسلام در سراسر جهان است.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام، افزود: اگر مسلمانی مومنی را زیارت کند و این زیارت اگر خالص باشد بدان معنی است که خداوند متعال را زیارت کرده است.

 

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) به عنوان پاره تن پیامبر (ص) است، اظهارداشت: زیارت امام رضا (ع) به عنوان مومن کامل، آینه تمام نمای زیارت خداوند متعال است.

 

 

 

کد خبر 984945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha