همایش یاوران وقف امروز در همدان برگزار می شود

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این مجموعه، «همایش سراسری یاوران وقف» با محوریت تقدیر از ۵ واقف خیر اندیش مطرح ملی و استانی است.

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: «همایش سراسری یاوران وقف» با محوریت تقدیر از واقفان خیر اندیش استان همدان عصر امروز (29 مهر) در همدان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: برخی از واقفان استان همدان، از واقفان مطرح کشوری هستند که در این مراسم از آنان و دیگر واقفان مطرح استانی که در مجموع ۵ نفر خواهند بود تقدیر می‌شود.

 

وی ادامه داد: همه ساله برنامه همایش «یاوران وقف» در دهه وقف برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و به صورت ویدئو کنفرانسی شاهد برگزاری این همایش هستیم.

 

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تمکن مالی اندک خانواده‌ها و جوانان موقوفاتی با نیات ازدواج آسان در کشور مبرم و ضروری است.

 

حجت الاسلام زین العابدینی به اهمیت صدقه جاریه برای انسان اشاره کرد و گفت: انسان بعد از مرگ پرونده اعمالش بسته می شود به غیر از زمانی که صدقه جاریه داشته باشد تا بعد از مرگ می تواند از آن به عنوان یک سرمایه استفاده کند و دیگران نیز در دنیا از آن بهره مند گردند و آن وقف است.

کد خبر 984959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha