اجرای طرح «بشری» در موسسه قرآنی «الهادی (ع)» جهرم

عزیزی نیا از اجرای طرح «بشری» در موسسه قرآنی «الهادی (ع)» جهرم خبر داد و گفت: این طرح تابستان امسال برای اولین بار در این موسسه قرآنی آغاز شده است.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری طرح «بشری» در موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» گفت: این طرح تابستان امسال برای اولین بار در این موسسه قرآنی آغاز شده است.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» افزود: در راستای اجرای این طرح، دانش آموزان و دانشجویان دارای استعداد و روحیه بالای حفظ قرآن کریم، گزینش شده و با گذراندن دوره آزمایشی 2 ماهه، نزدیک به پنج جز از قرآن کریم را حفظ کردند.

 

وی افزود: محصلین با طی کردن این طرح به مرحله حفظ کل قرآن کریم در طول سه سال وارد شده و مسیر حفظ کتاب الهی برای آنها در کنار تحصیل‌، کوتاه و دست یافتنی تر می شود.

 

عزیزی نیا خاطرنشان کرد:  طرح «بشری» به دلیل شباهت به طرح «سید الساجدین (ع)» از کیفیت بالایی برخورددار است که می تواند محصلین را برای رسیدن به حفظ کل قرآن کریم در کوتاه مدت و هم زمان با تحصیل یاری کند.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)»  در پایان عنوان کرد: همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا این طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار شد.

کد خبر 984975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha