امنیت پایداری در نیمه نخست سال در البرز ایجاد شده است

نادربیگی با اعلام این خبر که امنیت پایداری در نیمه نخست سال در البرز حکم فرما بوده است گفت: افزایش ۱۵درصدی کشفیات از نمونه فعالیت های صورت گرفته در ۶ ماه نخست سال است.

« سرهنگ نادربیگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک هفته ناجا گفت: از سال جاری تاکنون امنیت پایداری را در سطح استان البرز با توجه به شرائط اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته ایم.

 

رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز افزود: توفیقات بسیار خوبی در قسمت های پلیس آگاهی داشته ایم؛ یک درصد شاهد کاهش تخلفات در سطح استان بودیم همچنین افزایش ۱۵درصد کشفیات از نمونه فعالیت های صورت گرفته است.

 

نادربیگی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ باند سرقت را متلاشی کرده ایم بیان کرد: یکی از رویکردهای اصلی پلیس توجه به بحث علمی است. 

 

وی ادامه داد: در راستای تقویت و تحقق پلیس علمی، بخش اطلاعات و تشخیص هویت تقویت می شود به واقع هدف ما کم کردن فاصله سرقت تا کشف است تا احساس امنیت در جامعه ملموس تر شود.  

 

وی با بیان اینکه بیشترین سرقت ها با ۴۰ تا ۴۵ درصد سرقت های خرد هستند که به خوبی انجام می شود متذکر شد: متأسفانه تخلفات عنف و امنیت در اولویت هستند.

 

نادربیگی اظهار کرد: به تازگی کمتر از یک هفته، سه متخلف سابقه دار شناسایی و دستگیر شدن که بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن داشتند و خارج از استان سکونت داشتند.

 

رئیس پلیس اداره آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به اجرای ۳۰ طرح امنیتی در البرز خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل افرادی که تخلف کرده اند و برای فروش وسایل دست به اقدام می زنند می شود، همچنین بازدید از صنوف که به طور مستمر انجام می شود؛ بیش از ۶۰ باند سرقت های خرد همچون ‌سرقت ضبط خودرو را بازداشت کرده ایم.

 

 

 

کد خبر 984990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha