جشنواره استانی  تلاوت‌های مجلسی خوزستان به صورت مجازی برگزار می‌شود

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان با بیان اینکه پانزدهمین دوره این جشنواره در استان خوزستان (پنج‌شنبه ۱ آبان‌‌) آغاز می‌شود گفت: شرکت‌کنندگان آثار می‌توانند آثار خود را به آدرس اینستاگرام جشنواره ارسال کنند.

«سیدجاسم موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان خوزستان (پنج‌شنبه ۱ آبان‌‌) آغاز می‌شود اظهار کرد: این جشنواره ویژه قاریان بالای ۱۸ سال بوده که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان خوزستان با اشاره به اینکه مدت زمان هر تلاوت از سوی شرکت‌کنندگان نباید بیشتر از پنج دقیقه باشد افزود: فایل تصویری تلاوت باید به آدرس پست الکترونیکی ftffestival۲۰۲۰@gmail.com ارسال کنند؛ تلاوت‌های ارسالی در صفحه جشنواره در اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/ftfqurankhuzestan بارگزاری می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه میزبان این جشنواره در سال گذشته شهرستان شادگان بود و به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا امسال این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود اضافه کرد: تلاوتی که بیشترین رأی (لایک) از سوی عموم شهروندان و همچنین بالاترین رأی هیئت داوران را کسب کند، به عنوان تلاوت منتخب برگزیده و معرفی خواهد شد و جواز حضور در مرحله کشوری جشنواره که آذرماه در تهران برگزار می‌شود را کسب می‌کند.

 

موسوی  با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیتی به غیر از شرایط سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد تصریح کرد: مهلت ارسال تلاوت و شرکت در جشنواره از تاریخ (۱ تا ۸ آبان‌) و زمان رأی به تلاوت‌ها در صفحه اینستاگرام جشنواره، از تاریخ (۹ تا ۱۳ آبان‌) خواهد بود.

 

وی یاد آور شد: جایزه نفر اول هفت میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفر دوم چهار میلیون ریال و تندیس جشنواره و نفر سوم چهار میلیون ریال و تندیس جشنواره است، همچنین به ۱۰ نفر از دنبال‌کنندگان (فالورهای) صفحه اینستاگرامی جشنواره که در بررسی و رأی دادن به تلاوت‌ها شرکت فعال داشته باشند، به قید قرعه یک میلیون ریال اهدا می‌شود.

 

کد خبر 985051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha