​رشد ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در آزادشهر

​حسینی گفت: در ۶ ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذسته ۲۹ درصد کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید داود حسینی» عصر امروز (سه شنبه 29 مهر) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به آمار عملکرد نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در 6 ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.

 

 فرمانده نیروی انتظامی آزادشهر بابیان اینکه در شهرستان آزادشهر سال گذشته 157 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، ادامه داد: با تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی کشفیات مواد مخدر در شهرستان آزادشهر به 202 کیلوگرم رسیده است.

 

حسینی بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای حفظ امنیت و صیانت از اموال مردم کوشا هستند و 46 درصد از مجرمان در بخش سرقت در شهرستان آزادشهر توسط پلیس بازداشت شدند.

 

وی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با افرادی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند اغماض نمی کند و برخورد با این افراد در اولویت ماموریت های ناجا قرار دارد.

 

فرمانده نیروی انتظامی آزادشهر تاکید کرد: نیروی انتظامی با شدت نسبت به افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند و همچنین خرده فروشان مواد مخدر برخورد می کند و اجازه ناامنی در شهرستان را به چنین افرادی نمی دهد.

 

کد خبر 985143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha