احداث ۴۵ هزار واحد مسکونی ایثارگران/ برای شکست تحریم باید انقلابی عمل کنیم

اوحدی با بیان اینکه ۴۵ هزار مسکن ایثارگران طی پنج ماه گذشته احداث شده که معادل با ۱۶سال گذشته است گفت: برای شکست تحریم باید انقلابی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید اوحدی» امروز(سه‌شنبه،۲۹ مهر) در جلسه امضای تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه دِین بزرگی به جامعه ایثارگری داریم، گفت: برای رسیدن به کمال موقعیت‌های بسیاری برای انسان فراهم می‌شود که عده‌ای از کنار آن می‌گذرند اما عده‌ای به‌واسطه شناخت و بصیرتی که پیدا می‌کنند از این موقعیت‌ها بهره‌مند می‌شوند.


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: خدا در مسیر دستیابی به کمال، اقیانوسی از معنویت را قرار می‌دهد تا از آن بهره‌مند شویم. اقیانوس جامعه ایثارگری گنجینه ارزشمندی است که باید آن را شناخت.

 

وی با بیان اینکه هر کس به اندازه معرفت و شناخت خود از این گنجینه بهره‌مند می‌شود تصریح کرد: نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) گنجینه ارزشمندی برای تمام دوران‌هاست و انقلاب اسلامی ایران نیز بر مبنای این نهضت شکل گرفت اما در ادامه بهره کمی از دانشگاه عظیم سید الشهدا(ع) بردیم.

 

اوحدی ۴۵ هزار مسکن طی پنج ماه گذشته احداث شده که معادل با ۱۶سال گذشته اس برای تداوم فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و بیان داشت: امضای این تفاهم‌نامه‌ها در راستای خدمت‌رسانی و جلب رضایت خانواده بزرگ ایثارگران است و باید گام‌های محکم‌تری  در ساخت مسکن و تحقق شعار سال برداریم.

 

وی با اعلام اینکه ۴۵ هزار مسکن طی پنج ماه گذشته احداث شده که معادل با ۱۶سال گذشته است گفت: در تحریم‌ها باید انقلابی عمل کنیم تا موفق شویم و وعده خداوند است که هر جا خوب عمل کنید مسیرها و درهای رحمت من به‌سوی شما باز می‌شود.

 

اوحدی با اشاره به بحران کرونا و تحریم‌های دارویی دشمن علیه کشورمان اذعان کرد: حتی داروی مورد نیاز بیماران ما به دستشان نمی‌رسد، اما مردم همچنان مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.


وی با بیان اینکه مدافعان سلامت در این بحران ایستادگی کرده و می‌گویند تا آخرین نفس پای کار هستیم چون هدف و آرمان ما یکی است اعلام کرد: روز گذشته دستورالعمل ۱۵۰پرونده از مدافعان سلامت در اختیار ما قرار گرفت تا خدمتگزار جامعه بزرگ مدافعان سلامت باشیم.

 

معاون رییس جمهور در پایان با قدردانی از تاکید استاندار گیلان در امضای این تفاهم‌نامه‌ها که آن را یک قرارداد تعهد دار اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: خدمات ما قطره‌ای در برابر اقیانوس بزرگ جامعه ایثارگران است.

 

کد خبر 985149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha