جنگ نرم نوشونده است، از فتنه های آینده نباید غافل شد

سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمود جزایری گفت:نباید وقت وسرمایه کشور متوجه جذب کسانی باشد که حتی گوشهای خود رابرای نشنیدن واژه زیبای9دی و یا واژه قرآنی بصیرت می بندند،جلسات مخفیانه وبراندازانه آنها هنوز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ سردار جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح «در همایش سراسری حماسه سازان بسیج استان سمنان در جنگ نرم»با بر شماری برخی ابعاد و زوایای مرتبط با جنگ نرم گفت: قبل از فتنه88، دشمن مبتنی بر یک طرح جامع و طی سالهای طولانی، قطعات پازل تهاجم فرهنگی را چینش نمود و در این طرف، آنان که باید تذکرات رهبری را فهم و درک می کردند، به وظیفه و رسالت خود عمل نکردند و لذا در اثر بی تدبیری کارگزاران و دستگاهها، پیوند ضد انقلاب داخل و بیگانه تکمیل گردید و حوادث تند ضد انقلابی بوقوع پیوست؛ تا آنجا که ناباورانه جامعه شاهد حادثه غمبار و فغان آور هجمه به عاشورا در ام القرای جهان اسلام بود که البته این بزرگترین تحرک ضد انقلابی تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی، به فضل الهی با تدابیر رهبری و حضور مردم در صحنه خنثی گردید و کودتای نرم دشمن که حداقل 20 سال برای آن سرمایه گذاری کرده بود با شکست مواجه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: نباید وقت و سرمایه کشور متوجه جذب کسانی باشد که حتی گوش های خود را برای نشنیدن واژه زیبای9 دی و یا واژه قرآنی«بصیرت» می بندند، جلسات مخفیانه و براندازانه تعدادی از آنها هنوز برقرار است. هر گونه حضور در تجمعات 9 دی، که چند روز قبل برگزار شد را بر نمی تابند. تلاش برای جذب هر چه بیشتر، باید عمدتاً متوجه آحاد مردم و نخبگان فرهنگی و علمی و صنعتی و دانشگاهی و سایرین باشد.

بنا بر گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد کل نیروهای مسلح؛ جزایری با یادآوری این نکته که یکی از خصلت های جنگ نرم، نوشوندگی آن است گفت: درک اشکال جدید عملیات روانی و جنگ نرم دشمن و بر این اساس فتنه پیش روی، مسأله مهمی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

سردار جزایری در حاشیه این نشست در پاسخ به سوالی در مورد محکومیت مدیر مسئول روزنامه ایران بر اساس شکایت یکی از سران فتنه گفت: اینجانب از صدور این حکم متأسفم و نگرانی بیشتر من بخاطر وجاهت قوه قضائیه است که ممکن است دچار آسیب بشود.

پایان پیام/

کد خبر 9852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha