امنیت و سلامت ۲ ویژگی مهم جامعه پویا است

ایران نژاد گفت: امنیت و سلامت دو ویژگی مهم برای جامعه پویا و عاری از هر گونه ناهنجاری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «علیرضا ایران نژاد» عصر امروز(سه شنبه 29 مهر) در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مجموعه همکاران ما در نیروی انتظامی شبانه روز در حوزه ایجاد نظم و امنیت در جامعه تلاش می کنند.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امنیت و سلامت دو ویژگی مهم برای جامعه پویا و عاری از هر گونه ناهنجاری به شمار می رود.

 

ایران نژادبا اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی استان گلستان ابراز داشت: این همایش به منظور  گرامیداشت و تجلیل از تلاش افرادی است که در حوزه امنیت و سلامت جامعه در جاده های استان نقش داشتند.

 

وی افزود: همه ما موظف هستیم که به ارتقای امنیت جامعه کمک کنیم و توجه به حوزه امنیت و سلامت جامعه وظیفه ای است که بر دوش تک تک ما نهاده شده است.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان متذکر شد: همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی در مسیر حفظ امنیت جامعه و صیانت از اموال مردم پرتلاش هستند و یکی از وظایفی که بر عهده نیروی انتظامی نهاده شده ایجاد امنیت در جاده ها به شمار می رود.

 

ایران نژاد تاکید کرد: با تلاش های همکاران ما میزان فوت ناشی از تصادفات در استان گلستان در 6 ماهه نخست سال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

 

وی افزود: وظيفه نيروهاي نظامی و انتظامی ايجاد امنيت در جامعه و زمينه سازی برای سلامت روانی مردم است.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از نمونه های ترافیکی استان گلستان تجلیل شد.

کد خبر 985211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha