۲۰۰ بسته‌ لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مدارس عشایری توزیع شد

موسوی گفت: ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف و کفش بین دانش‌آموزان ۱۰ مدرسه عشایری صعب‌العبور آستارا توزیع شد.

«سید سجاد موسوی» امروز(سه‌شنبه، ۲۹ مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و برتر جامعه اسلامی و دینی احساس مسئولیت، روحیه تعاون، فرهنگ نوع‌دوستی و همبستگی اجتماعی میان مردم است.

 

مدیرآموزش و پرورش بندر آستارا افزود: روحیه کمک به هم‌نوع در کشور ما زنده است و مردم نسبت به وضعیت همنوعان خود بسیار حساس هستند و بارها این امر را به منصه ظهور رسانده‌اند.

 

وی از توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند ۱۰ مدرسه عشایری صعب‌العبور آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: بسته‌های لوازم‌التحریری که بین دانش‌آموزان توزیع شد شامل مداد،مدادرنگی، دفتر، قمقمه، جامدادی،تراش، پاک‌کن، خط‌‌‌ کش و گویا بود.

 

موسوی، ارزش کیف و کفش و بسته‌های لوازم‌التحریر توزیع شده در بین دانش‌آموزان نیازمند را ۱۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها در قالب طرح لبخند رضایت و با همکاری سپاه ناحیه،آموزش و پرورش، خیرین، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و اداره اوقاف و امورخیریه تهیه شده بود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: کیف و کفش و بسته‌های لوازم‌التحریر طی سه مرحله در بین دانش‌آموزان مدارس ملافتح‌الله بنی‌شعبان، امامت سیره‌الیوه، سلمان لمیرمحله، کامل حاجیان، لاله ونه‌بین، آق‌مسجد، توحید دگیرمانکشی، بعثت بهارستان، حر دمیراوغلی‌کشی و آموزشگاه استثنایی عدالت توزیع شد.

کد خبر 985270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha