توزیع ۵ تن گوشت نذری بین نیازمندان توسط کانون‌های مساجد خراسان جنوبی

حجت الاسلام سبزه کار به اجرای طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اشاره کرد و گفت: بیش از ۵ هزار کیلوگرم گوشت نذری در بین نیازمندان استان توزیع شد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه گفت: تاکنون بسته‌ های گوشت قرمز نذری با حمایت مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری ستاد فهمای استان خراسان جنوبی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: در همین راستا تاکنون پنج تن گوشت نذری و ۱۱۵ گوسفند به ارزش حدود یک میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کردیم.

 

 

وی به کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» اشاره کرد که فراخوان آن توسط استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده و افزود: این سوگواره با موضوعات سیره پیامبران و ائمه اطهار و اولیا، ادعیه، مناجات ها، مفاهیم قرآن، محرم و صفر، شعر آیینی و مقاومت و بیداری اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شده است.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در قالب های شعر کلاسیک و آزاد بود که از استان خراسان جنوبی ۲۳ اثر از ۹ شاعر به دبیرخانه این کنگره ارسال شد، عنوان کرد: اختتامیه این سوگواره ۲۵ مهرماه جاری همزمان با رحلت رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) برگزار شد.

کد خبر 985310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha