پویش ملی ارتقاء نشاط و سلامت زنان با ورزش در جهرم برگزار شد

خداجو گفت: پویش ملی ارتقا نشاط و سلامت زنان با ورزش ویژه بانوان شاغل در دستگاه‌ های اجرایی با شعار ورزش، شادابی و آرامش، در جهرم برگزار شد.

«عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای طرح ارتقاء نشاط اجتماعی، سلامت و تندرستی زنان، به گرامی داشت هفته تربیت بدنی، پویش ملی ارتقاء نشاط و سلامت زنان با ورزش در جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم افزود: این طرح با انجام برنامه های متنوع ورزشی از قبیل مسابقه آمادگی جسمانی و دو استقامت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور شرکت کنندگانی از سازمان زندان ها، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان در سالن ورزشی شهید فرجام انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه این پویش به همت انجمن ورزش سازمان ها، نهادها و ادارات دولتی هیئت ورزش های همگانی جهرم برگزار شده است، عنوان کرد: برگزاری این برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی برنامه ریزی شده است.

 

خداجو با اشاره به اینکه ترویج ورزش میان کارمندان باعث افزایش صمیمت و بالا رفتن راندمان کاری آن‌ ها می‌ شود، عنوان کرد: ورزش برای بانوان شاغل باعث نشاط و سلامتی، بهره‌ وری بیشتر در کار، جلوگیری از افسردگی، افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌ های درمانی می ‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه  پویش ملی ارتقای سلامت و نشاط بانوان با ورزش با شعار ورزش، شادابی و آرامش، راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد مهم این طرح حساس سازی بانوان ورزشکار نسبت به شاخص های مهم سلامت بانوان مرتبط با کم تحرکی و بیماری های وابسته و نهادینه کردن شعار شادابی، آرامش با ورزش در میان خانواده های ایرانی است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم ادامه داد: ورزش برای بانوان سلامتی، نشاط و افزایش طول عمر و کاهش هزینه های درمانی و در نتیجه بالا رفتن راندمان کاری را موجب می شود.

 

خداجو با اشاره به اینکه با ترویج ورزش بین کارمندان و افزایش صمیمیت بین آن‌ ها در کنار افزایش سلامتی‌ شان باعث بالا رفتن راندمان کاری نیز می ‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه محور توسعه هر کشور را افراد سالم تشکیل می ‌دهد سلامت بانوان نیز در بین این قشر حائز اهمیت است‌.

کد خبر 985394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha