توزیع هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان آستانه اشرفیه

خوشخو اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان آستانه اشرفیه توزیع شد.

«علی خوشخو» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: به مناسبت دهه وقف سومین مرحله نهضت تعاون و احسان در قالب تهیه و توزیع 110بسته معیشتی توسط مرکز افق آستان مقدس آقا سید محمد آخوندمزار اجرا شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه اعلام کرد: برای تهیه این بسته های کمک معیشتی و بهداشتی 33 میلیون تومان هزینه شده است.

 

 وی اظهار داشت: هر بسته شامل مرغ، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی، سویا و پنیر و انواع حبوبات و قند، شکر، چای و مواد شوینده و بهداشتی به مبلغ 300 هزار تومان است.

 

خوشخو یادآور شد: مرحله سوم نهضت تعاون و احسان در بقعه آقا سید محمد آخوند مزار از محل کمک‌ها و نذورات مردمی تهیه شده است.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: مرکز افق آستان مقدس آقاسید ابوجعفر(سلام الله) و هیئت روضة العباس(علیه السلام) بندرکیاشهر نیز از کانون‌های فعال در تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی بوده که از آغاز مقابله با بیماری کرونا در میدان حاضر بودند و تاکنون چهار مرحله تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی را انجام داده است.

 

رییس اوقاف آستانه اشرفیه گفت: در مجموع چهار مرحله گذشته اجرای نهضت تعاون و احسان در آستان آقا سید ابوجعفر کیاشهر به 760 خانوار با صرف هزینه 172 میلیون تومان کمک شده است.

 

خوشخو اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر هزار بسته کمک معیشتی در قالب طرح‌های مختلف و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری با کمک هیئت های امنا بقاع متبرکه و خیرین شهرستان و موقوفات مرتبط تهیه و در بین نیازمندان آستانه اشرفیه توزیع شد.

کد خبر 985402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha