نقش مساجد در تبلیغات نباید کمرنگ باشد/ مساجد با ورود به فضای مجازی بروز شوند

حجت الاسلام سید محسن محمودی با تاکید بر اینکه نقش مساجد در تبلیغات نباید کمرنگ شود، گفت: مساجد با ورود به فضای مجازی بروز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان ورامین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان و هفته وحدت در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه با تبریک و تسلیت شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر در تهران اظهار داشت: این سند مظلومیت جریان انقلاب است و کسانی که داعیه دار مدافع حقوق شهروندی هستند  اینجا سکوت می کنند که جای بسی بحث است.

وی گفت: امسال در آبان ماه مناسبت های هفته وحدت و ۱۳ آبان را در کنار هم داریم که هر کدام حساسیت و اهمیت خاص خود را دارند که  با لطف خدا امیدواریم به بهترین نحو انجام گردد.

محمودی بیان داشت: در سال جاری با توجه به شرایط موجود وجود ویروس خطرناک کرونا مراسم های زیادتری برگزار شد که  اهمیت فضای مجازی برای تبلیغ مراسم برای همگان روشن و مبرهن شده است.

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: هفته وحدت در حال حاضر نیاز اصلی کشور است و بعضی ها فکر می کنند با بد دهانی باید افکار خود را به طرف دیگری بقبولانند. نباید به عقیده و تفکر دیگران توهین شود،  امام خمینی(ره)پرچم دار وحدت بود که رهبری معظم ادامه دهنده این راه هستند و ما باید از این بزرگواران الگو بگیریم.

محمودی اظهار داشت: ازتبلیغ ۱۳ آبان و هفته وحدت در فضای هنری، فضا سازی شهری و مجازی نباید غافل شویم  و با توجه به مراسم های باشکوهی که در سال جاری برگزار شد، دیدیم فضای مجازی و تبلیغات و جریان سازی در آن چقدر تاثیر گذار است.

وی با اتفاقی که در اروپا افتاد و به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین شد، گفت: می توان در کنار کارهای تبلیغی که برای روز میلاد پیامبر اکرم(ص) انجام می گردد برای دانش آموزان در برنامه شاد فضایی ایجاد گردد تا با سیره و الگوی تربیتی پیامبر اعظم(ص) بیشتر آشنا شوند.

عضو ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان تهران اظهار داشت:با هماهنگی های صورت گرفته انشالله  شب هفده ربیع و ۱۳ آبان نور افشانی صورت می گیرد و روز ۱۳ آبان با توجه به شرایط استثنایی موجود و تعطیلی این روز در تقویم، مراسم با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد و مردم عزیز با تجربه اجرای چندین مراسم ملی و مذهبی در سال جاری در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد و  با کارهای تبلیغی توسط آموزش و پرورش امید است، دانش آموزان همراه با خانواده ها در این مراسم حضور داشته باشند.

 امام جمعه موقت ورامین اشاره ای هم به برگزاری انتخابات آمریکا در این روز داشت و بیان داشت: با توجه به برگزاری انتخابات آمریکا در روز ۱۳ آبان امسال  باید این مراسم را با روحیه استکبار ستیزی و تبیین جنایات این رژیم استکباری علیه بشریت به بهترین نحو ممکن برگزار گردد.

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از ائمه جماعات با توجه به تعطیلی این روزهای مساجد گفت: ائمه جماعات در فضای مجازی حضور فعالی داشته باشند و از ظرفیت های بالای تبلیغی در خصوص بروز کردن مساجد و نمازگزاران استفاده کنند، مساجد باید بروز گردند و با توجه به تعطیلی مراکز مذهبی نباید تبلیغات دینی تعطیل شود.

حجت الاسلام محمودی شناسدان روز 13 آبان و همزمان با تبعید حضرت امام(ره)، تجلیل از دانش آموزان برتر بسیجی با توجه به روز شهادت شهید حسین فهمیده، تهیه وصایا و ساخت کلیپ برای شهدای دانش آموز در فضای مجازی، فراخوان و دعوت برای پویش دانش آموزی در زمینه شناخت پیامبر(ص)،مراسم استکبار ستیزی در کارخانجات تولیدی توسط بسیج کارگری را از دیگر اقدامات این روز عنوان کرد.

کد خبر 985409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha