۷۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ع) خلخال گفت: ۷۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان به همت خیرین، بچه های مسجد کانون صادق آل محمد (ع) و پایگاه مسجد امام جعفر صادق (ع) توزیع شد.

«بهروز ساقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۷۰۰ پرس غذای گرم به همت خیرین، بچه های مسجد کانون صادق آل محمد (ع) و پایگاه مسجد امام جعفر صادق (ع) در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ع) خلخال تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان و با شعار «حی علی جهاد» صورت گرفت.

 

وی اظهار داشت: متاسفانه در روزهای سخت و کرونایی قرار گرفته ایم و چنین کارهای خیرخواهانه برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در سطح جامعه صورت می گیرد.

 

ساقی یادآور شد: افزایش چنین کارهای جهادی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا می تواند بخشی از آلام آنها را کاهش دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ع) تاکید کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و دستگیری از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان صورت گرفت.

 

ساقی ادامه داد: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی و غذای گرم به همت خیرین و فعالان این کانون در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شده است و همچنان این جهاد ادامه دارد.

 

کد خبر 985443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha