ترکیدگی خط انتقال قهستان رفع شد

خسروی با اشاره به ترکیدگی خط انتقال تخته جان به قهستان از رفع ترکیدگی و ورود آب به مدار خبر داد.

«شهرام خسروی بیژائم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه خط انتقال 17 کیلومتری از تخته جان به قهستان که حدود 10 روستا را تحت پوشش دارد دچار اتفاق و ترکیدگی شد، اظهار داشت: با ترکیدگی خط انتقال(250 پلی اتیلن)روستاهای پایین دست دچار مشکل بی آبی شدند.

 

 

 

سرپرست اداره آب و فاضلاب درمیان با اشاره به اینکه اهالی شهر قهستان به علت وجود مخازن 2 هزار متر مکعبی پس از ترکیدگی خط انتقال مشکلی برای تأمین آب نداشتند، افزود: اتفاق و مشکل ترکیدگی خط انتقال طی 6 ساعت با هزینه کرد 2 میلیون تومان رفع و مشکل بی آبی اهالی روستاهای تحت پوشش برطرف شد.

 

 

 

خسروی بیژائم از دیگر مشکلات به ترکیدگی شبکه توزیع در شهرک طبس مسینا  اشاره کرد و اظهار داشت: ترکیدگی و بروز اتفاق  350 خانوار تحت پوشش را با مشکل مواجه کرد.

 

 

 

وی طول شبکه توزیع طبس مسینا را 26 کیلومتر اعلام کرد و گفت: با توجه به عمر انشعابات و شبکه توزیع هشت و نیم کیلومتر از شبکه توزیع طبس مسینا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان در سال های گذشته بازسازی و تعویض شد.

 

 

 

به گفته وی از 17 و نیم کیلومتر باقی مانده شبکه توزیع در این مسیر اجرای ۱.۲ کیلومتر امسال در دستور کار قرار دارد و برای بازسازی و تعویض لوله، انشعابات و شبکه توزیع 1200 متر ذکر شده بالغ بر 160 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر 985585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha