اقتدار توام با رافت مصداق جهاد در راه خداست

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی معرف اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی بیش از گذشته در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز(۳۰ مهر) در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی مرزبانی و یگان ویژه استان ایلام به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد:امنیت مهم ترین مولفه در زندگی هر انسانی است و در زندگی اجتماعی نیز نظم از مهم ترین شاخص های یک جامعه است.

 

 حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس نقش مهمی در تامین نظم و امنیت اجتماعی و افراد جامعه دارد، گفت: خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان های نیروهای مسلح است  و انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌های محوله، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس مقابله می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه خدمت در ناجا جهادگر با نفس می خواهد، افزود: خدمت در ناجا هنر است که نیازمند پاکدستی و پاک چشمی است و  خدا را شکر این هنرنمایی در بدنه ناجا وجود دارد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه اقتدار توام با رأفت و مهربانی، مصداق مجاهد فی سبیل الله است، تصریح کرد: وقتی که امنیت جامعه توسط عده‌ای اراذل و اوباش تهدید شود اگر پلیس در کمترین زمان ورود کند با موقعی که راه را برای هنجار شکنی آنان فراهم کنند متفاوت است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه عملکرد نیروی انتظامی معرف اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف و  وظیفه همگانی است، اما انتظار مردم این است که نیروی انتظامی در این صحنه حساس نیز بیش از پیش حضور فعال و مستمر داشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم نیروی انتظامی بیش از گذشته در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کند، تصریح کرد: طرح ناظر یک طرح موفق و تاثیرگذار در جامعه بوده است و امید است این طرح با جدیت بیشتری در استان پیگیری شود.

 

امام جمعه ایلام در پایان با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: امنیت استان با وجود اینکه مرز گسترده ای با کشور عراق داریم، با تلاش و فداکاری توسط جان برکفان نیروی انتظامی و مرزبانی بسیار مطلوب است و مرزهای کشور بدون هیچ گونه ناامنی حراست می شود و این قابل تقدیر است.

 

 

کد خبر 985597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha