قرآن آموزان دستنایی میزبان برنامه رادیویی «در حریم نور»

قدیردخت قهفرخی از همکاری مسئول هیئت قرآنی فاطمیه (س) شهر دستنا با برنامه رادیویی «در حریم نور» خبر داد و گفت: ایجاد شور و نشاط و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به سمت قرآن از اهداف این حضور قرآن آموزان دستنایی در رادیویی «در حریم نور» است.

«نوید قدیردخت قهفرخی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه رادیویی «در حریم نور» هر روز ۳۰ دقیقه قبل از اذان ظهر از شبکه استانی جهانبین روی آنتن می رود.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: قرآن آموزان در برنامه رادیویی «در حریم نور» تاثیراتی قرآن در زندگی خود را بیان کردند.

 

وی ابراز کرد: ایجاد شور و نشاط و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به سمت قرآن از اهداف این حضور قرآن آموزان دستنایی در رادیویی «در حریم نور» است.

 

قدیردخت قهفرخی بابیان اینکه دستندرکاران برنامه رادیویی «در حریم نور» در روستاهای دزک، تشنیز، حاجی آباد و شهر گهرو به ضبط برنامه پرداختند گفت: آخرین گزارش در هیئت قرآنی فاطمیه (س) شهر دستنا ضبط شد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار تصریح کرد: تعداد ۳۰ نفر از قرآنیان شهر دستنا به صورت فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در ضبط گزارش قرآنی شرکت کردند.

 

گفتنی است: برنامه «در حریم نور» هر روز با یک موضوع و یک کارشناس در مورد مسائل عبادی و احکام، امر به معروف و نهی از منکر، رابطه نماز و تاثیر آن در اخلاق فردی و اجتماعی، نهج البلاغه و چگونگی بکارگیری نهج البلاغه در زندگی فردی و اجتماعی، معرفی قاریان و حافظان قرآن، اخلاق دینی و مبحث انتظار و حضور مردم در نماز جمعه پاسخگوی سوالات شنوندگان می باشد.

 

خاطرنشان می شود: معرفی کتاب، گزارش، احکام، دعا و مناجات آیتم های دیگر این برنامه را تشکیل می دهند.

 

کد خبر 985640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha