عرضه اقلام اساسی با قیمت منصفانه از رفتارهای نامتعارف جلوگیری می‌ کند

میر غضنفری گفت: باید اقلام اساسی مردم از قبیل برنج، نان، گوشت و مرغ و ... با قیمت منصفانه در بازار عرضه شود تا جلوی رفتارهای نامتعارف و نامعقول گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» عصر چهارشنبه( 30 مهر ) در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه بازار، اقتصاد و معیشت مردم برای ما بسیار مهم است، اظهار داشت: معیشت مردم از دغدغه‌های دولت، حاکمیت و نظام است تا قوت اصلی آنها با قیمت متعادل به دستشان برسد.

 

فرماندار انزلی اقتصاد را تنها مقوله ای دانست که ارکان جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و گفت: امروزه همه امور دنیا وابسته به اقتصاد است و با برهم خوردن تعادل بین عرضه و تقاضا، ما شاهد تورم و رکود خواهیم بود.

 

وی تاکید کرد: مرغ باید با قیمت متعارف در این شهرستان در اختیار مردم قرار گیرد. آنها نباید در این برهه از زمان مشکل تامین مرغ داشته باشد به‌همین منظور از اداره تعزیرات می‌خواهیم مسیر تولید تا شبکه توزیع را بررسی کند.

 

میرغضنفری متذکر شد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان بندرانزلی نیز با پیگیری این موضوع علت کاهش سهمیه مرغ این شهرستان اعم از زنده، کشتار روز و منجمد را مورد بررسی قرار دهد و نتیجه را طی نامه‌ای به اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و تعزیرات اطلاع دهد.  

 

وی در ادامه خواستار تشکیل تیم‌های بازرسی در این زمینه شد و اظهار داشت: در این خصوص تعزیرات می‌تواند با افزایش نظارت، عرضه نامناسب مرغ را تحت کنترل در آورد. در این راه هرجا که لازم باشد فرمانداری در کنار شما ایستاده است.  

 

به گفته وی تمام کسانی که در حوزه کسب و کار فعالیت می‌کنند انسان‌های با ایمانی هستند که بر اساس قانون جاری مملکت که منبعث از قوانین نظام اسلامی است کار می‌کنند.

 

وی از سرپرست شبکه بهداشت و درمان انزلی خواست نظارت بیشتری بر اماکن عرضه مواد غذایی داشته باشند و خاطر نشان کرد: بهداشت باید در همه مقوله‌ها رعایت شود قانون نیز به شما اختیار کامل داده تا در حوزه بهداشت نظارت بیشتری داشته باشید و شاهد ایجاد آرامش خاطر نسبی در بین مردم و جامعه باشیم.  

کد خبر 985699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha