برپایی ایستگاه سلامت و توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان به مناسبت ۹ ربیع‌الاول

حجت‌الاسلام صفایی با اشاره به استمرار کمک‌های مومنانه در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، گفت: توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان و برپایی ایستگاه‌های سلامت همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) انجام می‌شود.

حجت الاسلام «مجید صفایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برپایی ایستگاه سلامت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) (واقع در شهرک علانین شهرری) خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز موج جدید بحران کرونا ایستگاه سلامت به منظور توزیع مواد بهداشتی و ژل ضدعفونی کننده دست و سطوح در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا شده است، به ویژه آنکه در شهرک علانین قشر مستضعف نیز ساکن هستند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجبتی(ع) بیان کرد: فعالان این مسجد در نظر دارند، ضدعفونی معابر و خیابان های این شهرک همانند آغاز شیوع این ویروس را مورد توجه قرار دهند.

 

حجت الاسلام صفایی همچنین از توزیع 120 بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و هفته وحدت توزیع این بسته های معیشتی در دستور کار قرار می گیرد، ضمن اینکه برای تعدادی از خردسالان پوشاک تهیه و توزیع خواهد شد.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به فعالیت گروه جهادی این مسجد از ابتدای بحران کرونا تا کنون گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان کارگران، کمک نقدی به متضرران و کسانی که کسب و کارشان را از دست دادند و فراهم کردن کسب و کار برای زنان سرپرست خانوار بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این مسجد است.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: جلساتی نیز با دیگر مساجد این منطقه به منظور رسیدگی به مشکلات اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی منطقه و تبادل پیرامون حل آسیب هایی همچون اعتیاد و ترویج فرقه های ضاله انجام می شود.

 

یادآور می شود، شهرک علانین دارای 50 هزار نفر جمعیت است که اقلیت هایی از اتباع ایرانی و غیرایرانی در آنجا سکونت دارند، به همین جهت یکی از رویکردهای فعالیتی مسجد امام حسن مجتبی(ع) تعامل و همکاری با مساجد پیرامونی مسجد است تا در انجام فعالیت ها موازی کاری صورت نگیرد.

کد خبر 985700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha