حمایت بیش از ۳۲ هزار حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان

سهندی گفت: بیش از ۳۲ هزار حامی از ایتام در قالب پنج هزار و ۶۴ یتیم و پنج هزار و ۹۴۱ فرزند محسنین تحت حمایت طرح اکرام در استان حمایت می‌کنند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: بیش از ۳۲ هزار حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: اجرای برنامه های هر کارمند یک حامی و حامی یابی از طریق حامیان موجود در قالب طرح سفیران ایتام از برنامه های امداد برای جذب و تثبیت حامیان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون۱۱ هزار و ۵ نفر فرزند در قالب پنج هزار و ۶۴ یتیم و پنج هزار و ۹۴۱ فرزند محسنین تحت حمایت طرح اکرام در استان قرار دارند، تصریح کرد: هر یتیم به طور میانگین اعم از کمک نقدی ، کالا و خدمات ماهانه چهارصد هزار تومان  و هر فرزند محسنین ماهانه ۲۱۸ هزار تومان دریافت می کنند.

سهندی اظهار کرد: افزایش سرانه دریافتی فرزندان و رسیدن به میانگین کشوری که متاسفانه در حال حاضر از برنامه های مرکز به لحاظ شرایط اقتصادی استان پایین تر هستیم از اهداف و برنامه های این نهاد در استان تا پایان سال  در نظر گرفته شده است.

این مسئول گفت: خیرین می توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ یا ثبت نام از طریق سایت اکرم امداد به آدرس Ekram.Emdad .ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاههای کمیته امداد در سراسر استان ایتام و محسنین را با کمک های خود زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.
 

کد خبر 985737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha