بینش، عشق و سواد در عرصه رسانه می‌تواند نگاه و مسیر آینده را برای جامعه باز و روشن کند

فاضلی، با اشاره به نقش کلیدی رسانه ها درتغییر نگاه جامعه گفت: بینش، عشق و سواد در عرصه رسانه می‌تواند نگاه و مسیر آینده را برای جامعه باز و روشن کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، به همراه جمعی از مسئولان حوزه رسانه‌ای و مطبوعات، از خبرگزاری موج و ایلنا در استان بازدید کرد.

 

وی  افزود: به گواه اسناد تاریخی می‌توان کرونا را مهم‌ترین حادثه تاریخی به شمار آورد که تمام دنیا را به‌شدت درگیر و محدود ساخته و قطعاً کشور و استان ما نیز از این واقعه بی‌نصیب نبوده است، کما این حوزه فرهنگ و هنر بیش از هر صنف و حرفه‌ای از این بلا متضرر شده‌اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد:در حال تدوین کتابی از رسانه های فعال استان هستیم که تدوین و چاپ این کتاب به‌منزله شناسنامه‌ای مدون از رسانه‌های فعال استان محسوب می‌شود و در این راستا به‌رغم وجود موانع کرونایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصمیم گرفت که با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی بازدیدی کلی از رسانه‌های کرمانشاه داشته باشد و در ابتدا این بازدید از خبرگزاری فعال استان را شروع کرد.

 

فاضلی گفت: هدف از این دیدار تقدیر از زحمات اهل رسانه در این شرایط سخت کرونایی به سبب تلاش و پشتکار مستمر جهت آگاهی بخشی به مردم استان، دریافت مطالبات و درخواست های کارکنان رسانه ها، جمع آوری و تجمیع  مشخصات به روز عوامل خبرگزاری ها جهت چاپ  بوده است.

 

وی تاکید کرد: شرایط کاری در رسانه و مطبوعات در تمام طول سال، تحت هیچ شرایطی تعطیل نبوده و چه بسا عوامل ویژه و حادی همچون همه گیری ویروس کرونا در جهان، تلاش آنان را در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم دردمندبیشتر کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به رسم یادبود تابلو ارزشمندی به خط استاد گرانقدر کرمانشاهی، عبداله جواری را به  خبرگزاری ایلنا و موج  اهدا کرد.

کد خبر 985795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha