عاملان سرقت مسلّحانه در خیابان حجتی تبریز دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از دستگیری عاملان سرقت مسلّحانه در خیابان حجتی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «موسی خلیل الهی» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عوامل دخیل در سرقت مسلحانه یک باب مغازه زرگری در خیابان حجتی تبریز در کوتاه ترین زمان پس از وقوع سرقت، از همکاران قضایی، انتظامی و اطلاعاتی در شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با سرقت مسلحانه قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هرگونه شرارت و ناامنی در جامعه با واکنش قاطع، جدی، سریع و قانونی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از وقوع سرقت مسلحانه، دستورهای قضایی لازم توسط دادستان مرکز استان برای شناسایی و دستگیری عوامل با استفاده از ظرفیت نیروهای خدوم انتظامی و اطلاعاتی صادر شد.

خلیل الهی بیان کرد: رسیدگی به موضوع سرقت مسلحانه منتهی به قتل و صدمات بدنی به یکی از شعب ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارجاع شده و تحقیقات با سرعت، دقت و با جدیت و رعایت مقررات دنبال خواهد شد.

وی امنیت پایدار در جامعه را یکی از مصادیق حقوق عامه بیان و نقش مردم را در راستای تأمین نظم و امنیت اجتماعی مؤثر دانست و بر لزوم همکاری و هم افزایی مردم و تشکل های مردم نهاد با نهادهای قضایی، انتظامی و امنیتی در اجتماع تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و اخلال در نظم عمومی و امنیت اجتماعی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی در حوزه های مرتبط می باشد.

کد خبر 985877

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha