​هیچ بسته حمایتی جای مسکن را برای مددجویان کمیته امداد نمی گیرد

بختیاری گفت: در بسته حمایتی که به مددجویان کمیته امداد ارائه می کنیم هیچ چیزی جای مسکن را نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید مرتضی بختیاری» عصر امروز (پنجشنبه یکم آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان با حضور محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز ساخت سه هزار واحد مسکونی انجام شد و نیمی از این واحدها برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

 

رئیس کمیته امداد اشتغال را رکن نخست ماموریت های کمیته امداد برشمرد، و ادامه داد: رکن دوم توانمندسازی مددجویان کمیته امداد تامین مسکن است.

 

بختیاری بیان کرد: در بسته حمایتی که به مددجویان کمیته امداد ارائه می کنیم هیچ چیزی جای مسکن را نمی گیرد و ساخت مسکن پرهزینه و در زندگی مددجویان بسیار اثربخش است.

 

وی به اهتمام خیران مسکن ساز برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان اشاره کرد و گفت: ۱۱میلیارد تومان برای  چهار هزار و 972 واحد تعمیری در  سیل سال گذشته استان گلستان کمیته امداد اعتبار اختصاص داد.

 

رئیس کمیته امداد ابراز داشت: دو هزار و 544 واحد مسکونی مددجویان استان گلستان نیز بر اثر سیل در سال گذشته تخریب شد که امروز به بهره برداری رسید که ارگان های مختلف مثل بانک مسکن، بنیاد مسکن و خیران کمک کردند که بالغ بر 182 میلیارد تومان بازسازی این واحدهای مسکونی هزینه در بر داشت.

کد خبر 985888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha