امت اسلامی نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشند

حجت الاسلام نورزاد گفت: بر همه امت اسلامی به ویژه مردم تالش واجب است نسبت به توطئه های دشمنان آگاه بوده و همانند گذشته حول محور وحدت حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،حجت الاسلام «مجتبی نورزاد» امروز(پنجشنبه، ۱ آبان) در جلسه ستاد شئون فرهنگی که با محوریت برنامه ریزی بزرگداشت هفته وحدت در محل سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد به اهمیت برنامه های هفته وحدت پرداخت و افزود: تمام تلاش دشمنان این است که بین مذاهب اسلامی تفرقه بیاندازند و از این تفرقه به نفع اهداف خودشان سوء استفاده کنند.

 

امام جمعه تالش افزود: بر همه امت اسلامی به ویژه مردم تالش واجب است نسبت به توطئه های دشمنان آگاه بوده و همانند گذشته حول محور وحدت حرکت کنند.

 

وی از مسئولین و متولیان خواست برای هفته وحدت برنامه های ویژه ای را تدارک ببینند و از حضور آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت همزمان با هفته وحدت در شهرستان تالش خبر داد.

 

«علی درمانی» نیز در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول به بیماری منحوس کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: برنامه های هفته وحدت امسال با وجود بیماری منحوس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تالش ابراز امیدواری کرد مجریان برگزاری برنامه های هفته وحدت، رعایت مسائل بهداشتی را برای حفظ جان انسان ها مدنظر داشته و آن را جدی بگیرند.

 

درمانی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست برنامه های هفته خود را به دبیرخانه ستاد هفته وحدت تالش( اداره تبلیغات اسلامی) اعلام کنند.

 

گفتنی است، فضاسازی مناسب توسط شهرداری ها و دهیاری ها، برگزاری اجلاس نماز، افتتاح مدرسه در روستای دولابین بخش مرکزی، برگزاری همایش کانون مداحان و برپایی محافل انس با قرآن از مصوبات جلسه ستاد شئون فرهنگی با محوریت برنامه ریزی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در تالش بود.

کد خبر 985936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha