اجرای طرح ملی شنبه های کتاب با معرفی کتاب «عصر ظهور»

حیدری گفت: در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، کتاب «عصر ظهور» به نویسندگی علی کورانی و ترجمه مهدی حقی توسط یکی از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی بن معرفی شد.

«علی اصغر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، کتاب «عصر ظهور» به نویسندگی علی کورانی و ترجمه مهدی حقی توسط یکی از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی بن معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بن ادامه داد: این کتاب به بررسی و تحلیل حوادث دوران ظهور و سرانجام ملل و قومیت‌های مختلف در عصر جنگ‌های آخرالزمان و ظهور مهدی (عج) از دیدگاه روایات شیعه و سنی می‌پردازد.

 

وی بابیان اینکه در بخش دیگر این کتاب به دیدگاه اهل سنت درباره حضرت مهدی (عج) پرداخته شده است گفت: کتاب «عصر ظهور» به زبان‌های ترکی، اردو، هندی، انگلیسی، اندونزیایی و مالزیایی ترجمه و بارها چاپ شده است.

 

حیدری به استقبال عموم علاقمندان، نوجوانان و نمازگزاران از طرح شنبه های کتاب اشاره کرد و گفت: این طرح ملی اقدامی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بن ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه، رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد، احیای نقش این کتابخانه‌ها در ارتقا سرانه مطالعه و تعیین روش صحیح کتابخوانی متناسب با نیازها را از جمله اهداف برگزاری طرح «شنبه‌های کتاب» عنوان کرد.

 

کد خبر 985986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha