گفتمان مقاومت تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: ما با گفتمان مقاومت کلیه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و همین گفتمان تاکنون موجب شکست داعش و پیروزی های انقلاب شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۲ آبان حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: رهبری تاکید فراوانی بر روی گفتمان مقاومت دارد چرا که از این طریق بود که جنگ تحمیلی به نفع ایران پایان یافت.



امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: ما با گفتمان مقاومت کلیه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و همین گفتمان تاکنون موجب شکست داعش و پیروزی های انقلاب شده است و با گفتمان مقاومت تحریم تسلیحاتی پایان یافت و این مسئله، شکست آمریکا را در پی داشت.



وی اضافه کرد: نکته مهم این جریان به ویژه برای مسئولین کشور این است که بیشتر مراقب ترفندهای آمریکا باشند چرا که شیطان بزرگ در این مسئله زخم خورده است.



حجت الاسلام گروهی بیان کرد: عده ای بر این باورند که هر کدام از ۲ کاندید آمریکایی در انتخابات رای بیاورند زوال آمریکا را در پی دارد و این چیزی است که ان شاء الله رخ می‌دهد و آمریکا روبه افول است.



خطیب جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: یکی از مصادیق تقوا این است که انسان در مسئله ولایت، ثابت قدم باشد.



وی با اشاره به حدیثی از امام عسکری (ع)، ابراز کرد: آن حضرت می فرماید؛ بالاترین ارزش انسان زمانی است که اول به خدا ایمان داشته و دوم نفعش به مردم برسد.


حجت الاسلام گروهی اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) در دوران حیات برای مهدویت و تعیین جانشین خود برنامه ریزی کرده و جانشین خود را به وکیلش احمد ابن اسحق معرفی و به مسئله مهم مهدویت اشاره کردند.



امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: در دوران غیبت کسی از هلاکت نجات پیدا نمی کند، مگر کسی که اعتقاد راسخ داشته باشد که بعد از امام عسکری(ع) فرزندش امام مهدی(عج) جانشین ایشان و آخرین امام است.


وی در خاتمه یادآور شد: دومین کسی که نجات می یابد، کسی است که اهل دعا باشد و برای تعجیل در فرج آقا دعا کند و در دوران غیب صغری، نواب امام زمان (عج) رابط بین مردم و آن حضرت بود.

کد خبر 986023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha