پلمب ۱۰ واحد صنفی نقض کننده اصول بهداشتی در جهرم

موحد از پلمب شدن ۱۰ واحد صنفی نقض کننده اصول بهداشتی در جریان بازدید کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد.

«محمدجواد موحد»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در بازدیدهای بهداشتی توسط کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای حوزه معاونت بهداشتی، ۶ واحد صنفی متخلف به علت دارا بودن نواقص بحرانی و عدم رعایت اصول پیشگیری در راستای مقابله با ویروس کرونا طبق ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی و آشامیدنی توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت در شبانه روز گذشته  پلمب شدند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تشدید نظارت بر واحدهای صنفی همزمان با محدودیت های تعیین شده از سوی ستاد مقابله با کرونا انجام شده است، افزود: در این راستا در شبانه روز گذشته 2 واحد رستوران، 2 واحد نانوایی و 2 واحد بیرون بر پلمب شده است.

 

موحد با اشاره به ممنوعیت عرضه قلیان در شهرستان جهرم، عنوان کرد: در پی گشت مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و اتاق اصناف این شهرستان چهار مرکز عرضه قلیان نیز پلمب شد.

 

وی با اشاره به اینکه در اطلاعیه‌های صادر شده از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم، فعالیت این گونه واحدها به جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از شیوع کرونا، ممنوع اعلام شده بود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم تخلفات واحدهای صنفی را به سامانه شکایات مردمی ۱۹۰ اعلام کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: در روزهای گذشته نیز با انجام بیش از 120 بازرسی از واحدهای صنفی با برخی دیگر از واحدهای متخلف نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی برخورد شده است.

کد خبر 986030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha