شهرداری در پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری اقدام کند

امام جمعه جزیره هرمز گفت:آقای استاندار هرمزگان وآقای فرماندار بندر عباس آیا میدانید شش ماه حقوق نگرفتن یعنی چه؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «فتح الله بهزادی» امروز (۲ آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه  که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: عدم پرداخت حقوق کارگران که جزو ضعیف‌ترین و آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند ما را نگران کرده، این کارگران ماه‌هاست که حقوق نگرفته‌اند مدیران شهرداری باید پرداخت حقوق این پرسنل را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

امام جمعه هرمز باتسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)امام حسن عسكري (ع) با تشريح فلسفه غيبت، زمينه اصلي غيبت امام زمان (عج) را در جامعه اسلامي فراهم كرد.

 

بهزادی افزود: اين امام همام در طول حيات 29 ساله خود و در دوران شش ساله امامتشان در ترويج دين اسلام و اعتقادات شيعه تلاش هاي بسياري كردند.

 

وي آماده سازي مردم براي غيبت حضرت امام زمان (عج) را از كارهاي بزرگ و ارزشمند امام حسن عسكري(ع) در دوران امامت ذكر كرد و افزود:این جریان موجب شد مردم پس از شهادت امام دهم(ع) امامت حضرت عسگری(ع) را انکار کنند اما ایشان به وسیله ی کرامات خاص خود به کرات امامت خود را اثبات کردند.

 

امام جمعه هرمز  با تبريك فرا رسيدن سالروز آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج)، خاطرنشان كرد: در زمان غيبت كبري امور مربوط به امام زمان (عج) توسط ولي امر مسلمين جهان پيگيري مي شود و اطاعت از ولي فقيه زمان واجب است.

 

 حجت الاسلام بهزادی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) ظهار داشت: دشمنان همیشه برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان سعی در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی کرده اند و اگر این توطئه آنها محقق شود دودش به چشم سنی و شیعه می رود و همه جوامع اسلامی ضرر خواهند کرد.

 

امام جمعه هرمز وحدت را مهمترین سلاح امت اسلامی در مقابل دشمنان دانست و بر اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام بهزادی با اشاره به تحولات سیاسی جهان به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت:چهار دهه عمر با عزت نظام اسلامی سندی از استقلال، غرور و درخشش حاکمیت اسلامی کشور است و مردم با ایستادگی جانانه مقابل تهدید و تحریم از خون

 شهدا و تداوم راه امام راحل قاطعانه حمایت می‌کنند.

 

خطیب  جمعه هرمز در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: ظرفیت انتظامی در داخل و خارج از کشور عملکرد موفقی دارد و کارنامه این نیرو در حفظ امنیت جامعه درخشان است.

 

امام جمعه هرمز در بخش پایانی خطبه به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: عدم پرداخت حقوق کارگران که جزو ضعیف‌ترین و آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند ما را نگران کرده، این کارگران ماه‌هاست که حقوق نگرفته‌اند مدیران شهرداری باید پرداخت حقوق این پرسنل را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری نهادی درآمد هزینه است که از درآمد خود باید هزینه کند گفت: آقای استاندار هرمزگان وآقای فرماندار بندر عباس آیا میدانید شش ماه حقوق نگرفتن یعنی چه ؟

 

امام جمعه هرمز از استاندار هرمزگان خواست در این  خصوص به شهرداری کمک تا بتواند نسبت به پرداخت حقوق این کارگران اقدام کند.

کد خبر 986037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha