مشارکت بیش از ۲ هزار گیلانی در طرح «آجر به آجر»

موسوی با بیان اینکه آستارا به لحاظ مشارکت مردمی در طرح آجر به آجر نسبت به دیگر شهرستان های گیلان در راس قرار دارد از مشارکت ۲ هزار و ۵۷ خیر گیلانی در این طرح خبرداد.

«سید سجاد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا به طرح «آجر به آجر» اشاره کرد و اظهارداشت: آجر به آجر طرحی است که زمینه مشارکت حداکثری مردم در امر مقدس مدرسه‌ سازی را فراهم می ‌کند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه هر گامی که در راستای مدرسه سازی برداشته می شود ارزشمند است، تصریح کرد: طرح «آجر به آجر» نقطه عطفی در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت ‌های مردمی است.

 

وی با اشاره به اینکه در این پویش هر فرد با هر اندازه سرمایه می ‌تواند در امر مدرسه‌ سازی مشارکت کند، گفت: اداره آموزش و پرورش آستارا با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه ها و حوزه‌های مختلف با تمام توان در عملیاتی کردن این طرح ارزشمند تلاش می کند.

 

موسوی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ نفر از فرهنگیان، دانش آموزان و خیرین آستارایی در طرح«آجر به آجر» مشارکت کرده اند، افزود: طبق اعلام نظر اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گیلان شهرستان آستارا به لحاظ مشارکت مردمی در این طرح نسبت به دیگر شهرستان های استان در راس قرار دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه مردم این شهرستان همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده اند، تصریح کرد: خیرین و مردم آستارا جهت مشارکت در طرح«آجر به آجر» به نشانی http://mehremadrese.ir/ مراجعه و در این پویش سهیم شوند.

 

وی افزود: در قالب این پویش، هر فرد پس از ورود به سامانه مهر مدرسه ساز و انتخاب پروژه های عمرانی استان گیلان با هر اندازه سرمایه می تواند در امر مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی استان و شهرستان آستارا نقش ایفا کند.

 

موسوی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۵۷ خیر گیلانی در طرح«آجر به آجر» مشارکت کرده اند.

کد خبر 986085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha