برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شهید «محمد بلباسی» در قائم‌شهر

مدانلو از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با محوریت شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» خبر داد و گفت: به‌زودی فراخوان این رویداد فرهنگی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر، «عیسی مدانلو» در حاشیه دیدار اصحاب فرهنگ، هنر و  رسانه شهرستان قائم‌شهر با خانواده شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» که اردیبهشت‌ماه سال 95 در حادثه خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گشت و به‌تازگی تفحص و به وطن بازگشت، ضمن تکریم خانواده معظم این شهید والامقام، گفت: امروز شهدای ما در همه امور الگو هستند.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر بیان کرد: شهید بلباسی یک جریان است که مسیر خودشناسی و خداشناسی را به ما نشان می‌دهد .

 

مدانلو افزود : سبک زندگی شهید بلباسی یک نگاه و نگرش خاصی را القا می‌کند که عمده آن در خدمت خلق خدا بودن و یاری‌رساندن در هر شرایطی به مردم است .

 

وی، حضور پرشور و عاشقانه مردم در استقبال، وداع و تشییع این شهید بزرگوار را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در شرایط کرونایی، ولایت‌پذیری مردم و عهد و میثاق آن‌ها با شهدا و ادامه راه این مردان خدایی، به‌ویژه شهید محمد بلباسی را به‌وضوح نشان داد .

 

مدانلو اظهار کرد: این رویدادها و نگرش‌ها باید در قالب جشنواره‌ای فرهنگی و هنری بیشتر تحلیل و پرداخته شود که امید است به همت همگان این مهم محقق شود و در دستور کار قرار دارد .

 

 وی خاطرنشان شد: به‌زودی فراخوان این رویداد فرهنگی منتشر خواهد شد.

 

کد خبر 986309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha