کمک ۲ میلیارد ریالی خیران جهرمی به پویش «هر نفر یک خیر سلامت»

موحد گفت: خیران جهرمی بیش از ۲ میلیارد ریال به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» کمک کردند.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای اجرای پویش «هر نفر یک خیر سلامت» در شهرستان جهرم، تعداد دیگری از خیران سلامت با پیوستن به این پویش سهم خود را از این کار نیک ادا کردند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: خانواده خیر سلامت، زنده یاد «عبدالرضا رحمانیان» متخصص و جراح فقید مغز و اعصاب با پيوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» مبلغ یک میلیارد و 530 و میلیون ريال به مرکز آموزشى_درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کردند.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه حمایت های خیرخواهانه همشهریان جهرمی از مدافعان سلامت، «عبدالوهاب شعیب پیشه» با پيوستن به  این پویش  مبلغ  500 ميليون ريال جهت خرید اقلام مورد نیاز کادر درمانی و بیماران نیازمند، به مرکز آموزشى_درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کرد.

 

موحد خاطرنشان کرد: ضمن ادای احترام به همه نیکوکاران و خیرین سلامت که در بحران كرونا با سخاوت به یاری هم نوعان خود پرداخته اند؛ از عموم مردم و نیک اندیشان جهرمی دعوت می شود با پیوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» نذورات و حمايت های مادی و معنوی خود را برای تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند.

 

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان عنوان کرد: بدین منظور شماره حساب 288352361 و شماره کارت 5894637000090263 برای کمک به تامین اقلام و تجهیزات پزشکی در راستای پویش «هر نفر یک خیر سلامت» اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر 986372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha