جمالی سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد

احد جمالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (3 آبان ماه) در آئین تکریم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، اظهار کرد: مهندس فیلی عنصری موفق و تاثیرگذار در بدنه مجموعه استانداری بودند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شناخت و آشنایی ما با وی مربوط به سال های گذشته است، گفت: در مدیریت همواره فردی بودند که حرف نمی زدند بلکه با عمل اثبات می کردند.

 

وی با اشاره به اینکه فیلی مدیری است که با تمام راه های ایران آشنایی دارد، گفت: در تمام دوران خدمت با صداقت، پاکدستی و چشم پاکی خدمتگزار مردم بود.

 

گفتنی است در این آئین دارا کریمی نژاد، مدیرکل روستایی استانداری به نمایندگی از مجموعه عمرانی و مقدم شهردار یاسوج به نمایندگی از جامعه شهرداران به ایراد سخن پرداخته و از خدمات مهندس فیلی تقدیر کردند.

 

«عزیز فیلی» دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مهندسی عمران بوده و سابقه فعالیت به عنوان مجری طرح بهسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل سازمان نگهداری راه و ابنیه کشور، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و معاون عمرانی استاندار استان های ایلام، چهارمحال و بختیاری و مرکزی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 986401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha